Raymarinen mekaaninen lineaarityöyksikkö ja SPX-10

 

Olet valinnut mekaaniseen lineaarityöyksikköön perustuvan ohjausjärjestelmän ja aluksesi uppouma on alle 11,000 kg. Raymarine suosittelee:

 

 Mechanical linear drive    

Raymarine SmartPilot SPX10 front

Raymarinen mekaaninen lineaarityöyksikkö

Tyyppi 1 työyksikkö

 

Raymarinen SPX-10 -kurssitietokone

M81130   E12198
   

 

space

  

Mechanical linear drive

Raymarinen mekaaninen lineaarityöyksikkö tyyppi 1

 

Suunniteltu veneisiin joissa on ennestään asennettu mekaaninen ohjausjärjestelmä. Mekaaninen lineaarityöyksikkö tuottaa tehokkaan laidasta laitaan -liikkeen ja on hiljainen.

Ominaisuudet

• pieni vastaohjausvoima minimoi työyksikön vaikutuksen ohjaukseen autopilotin ollessa valmiustilassa

• tehokas sähkömoottori jota ohjaa sähkömagneettinen toimintavarmennettu kytkin, välyksetön hihnaveto ja episyklinen vaihdelaatikko

• suorituskykyä minimaalisella virrankulutuksella

 

 

space

 

 

Raymarine SPX-10 -kurssitietokone

 

Raymarinen SmartPilot X-10 Corepack sisältää integroidun kääntymisnopeutta mittaavan Gyro-kompassin, joka yhdistettynä Raymarinen ainutlaatuiseen AST-ohjelmiston (Advanced Steering Technology) algoritmien kanssa takaa erittäin tarkan kurssinpidon kaikissa aallokko-olosuhteissa. Raymarinen SmartPilot X-10 toimii ilman erillistä peräsinreferenssianturia ja sisältää monipuoliset dataliitännät (SeaTalk, SeaTalkNG, NMEA 0183 ja NMEA 2000). Raymarinen SmartPilot X-10 tarjoaa ennennäkemättömän monipuolisen liitettävyyden.

SPX 10 right