Raymarinen mekaaninen lineaarinen työyksikkö tyyppi 2 (pitkä) ja SPX-30

 

Olet valinnut mekaaniseen lineaarityöyksikköön perustuvan ohjausjärjestelmän ja aluksesi uppouma on alle 20,000 kg. Raymarine suosittelee::

 

Mechanical linear drive   

Raymarine SmartPilot SPX10 front

Raymarinen mekaaninen lineaarinen työyksikkö tyyppi 2( pitkä)

 

Raymarinen SPX-30-kurssitietokone

12V M81132

24V M81134

  E12199
   

 

space

  

Mechanical linear drive

Raymarinen mekaaninen lineaarinen työyksikkö tyyppi 2 (pitkä)

Suunniteltu veneisiin joissa on ennestään asennettu mekaaninen ohjausjärjestelmä. Mekaaninen lineaarityöyksikkö tuottaa tehokkaan laidasta laitaan -liikkeen ja on hiljainen.

Ominaisuudet

• pieni vastaohjausvoima minimoi työyksikön vaikutuksen ohjaukseen autopilotin ollessa valmiustilassa

• tehokas sähkömoottori jota ohjaa sähkömagneettinen toimintavarmennettu kytkin, välyksetön hihnaveto ja episyklinen vaihdelaatikko

• suorituskykyä minimaalisella virrankulutuksella

 

 

space

 

 

Raymarinen SPX-30 -kurssitietokone

 

SmartPilot X-30 Corepack-paketti on varustettu sisäänrakennetulla kääntymisnopeutta mittaavalla gyrokompassilla. Gyrokompassi yhdistettynä Raymarinen ainutlaatuisen AST-ohjelmiston (Advanced Steering Technology) algoritmeihin takaa veitsenterävän tarkan kurssinpidon kaikissa meriolosuhteissa. SmartPilot X-30 toimii ilman erillistä peräsinreferenssiä ja sisältää useita dataliitöntöjä (SeaTalk, SeaTalkNG, NMEA 0183 ja NMEA 2000) joiden ansiosta SmartPilot X-30:n liitettävyys on ennennäkemättömän monipuolinen.

SPX-30 left