Raymarinen hydraulipumppu - Tyyppi 2 ja SPX-30

 

Aluksessa on hydraulinen ohjausjärjestelmä ja aluksen uppouma on alle 22 tonnia. Raymarine suosittelee seuraavaa kokoonpanoa:

 

Hydraulic Linear Drive

 

Hydraulic

 

Raymarine SmartPilot SPX10 front

Raymarinen hydr. lineaarityöyksikkö tyyppi 2

 

 

Raymarinen hydr.pumppu tyyppi 2

 

Raymarine SPX-30 -kurssitietokone

12V E12207

24V E12208

 

12V M81121

24V M81123

  E12199
   

 

 

space

 

 

Raymarinen hydraulinen lineaarityöyksikkö tyyppi 2

 

 

Hydraulinen lineaarinen työyksikkö on suunniteltu aluksiin, joissa on mekaaninen ohjausjärjestelmä (ei hydraulista ohjausjärjestelmää). Tämän tyyppinen työyksikkö muodostaa kokonaan isoloidun autopilottiohjausjärjestelmän, joka koostuu seuraavista osista:

• Hydraulinen työntötanko: itsenäinen autopilotin ohjaussylinteri, joka on varustettu ylikuormituksen estävällä järjestelmällä ja sisäänrakennetulla kytkimellä (mahdollistaa kitkattoman ohjauksen silloin kun autopilotti on kytketty pois päältä).

• Kaksisuuntainen hydraulipumppu: tuottaa hydraulisen työntötangon tarvitseman voiman.

• Hydraulinestesäiliö: syöttää järjestelmän tarvitseman hydraulinesteen.

 Hydraulic Linear Drive 

 

space

 

 

 

 

Hydraulic  

Raymarinen hydraulipumppu tyyppi 2

 

Työntötangon tilavuus: 230 - 350 cc

Ylikuormasuojauksen rajapaine @ 12 V: 100 bar

Huippuvirtausnopeus (ilman kuormaa): 2000 cc/min

Käyttöjännite: 12/24 V

 

space

 

Raymarine SPX-30 -kurssitietokone

 

SmartPilot X-30 Corepack-paketti on varustettu sisäänrakennetulla kääntymisnopeutta mittaavalla gyrokompassilla. Gyrokompassi yhdistettynä Raymarinen ainutlaatuisen AST-ohjelmiston (Advanced Steering Technology) algoritmeihin takaa veitsenterävän tarkan kurssinpidon kaikissa meriolosuhteissa. SmartPilot X-30 toimii ilman erillistä peräsinreferenssiä ja sisältää useita dataliitöntöjä (SeaTalk, SeaTalkNG, NMEA 0183 ja NMEA 2000) joiden ansiosta SmartPilot X-30:n liitettävyys on ennennäkemättömän monipuolinen.

SPX-30 left