Raymarinen hydraulipumppu - Tyyppi 3 ja SPX-30

 

Aluksessa on hydraulinen ohjausjärjestelmä ja aluksen uppouma on alle 35 tonnia. Raymarine suosittelee seuraavaa kokoonpanoa:

 

Hydraulic Linear Drive

 

Hydraulic

 

Raymarine SmartPilot SPX10 front

Raymarinen hydraulinen lineaarityöyksikkö tyyppi 3

 

 

Raymarinen hydraulipumppu tyyppi 3

 

Raymarine SPX-30 -kurssitietokone

12V M81202

24V M81203

 

12V M81122

24V M81124

  E12199
   

 

space

 

 

Raymarinen hydraulinen lineaarityöyksikkö tyyppi 3

 

 

Hydraulinen lineaarinen työyksikkö on suunniteltu aluksiin, joissa on mekaaninen ohjausjärjestelmä (ei hydraulista ohjausjärjestelmää). Tämän tyyppinen työyksikkö muodostaa kokonaan isoloidun autopilottiohjausjärjestelmän, joka koostuu seuraavista osista:

• Hydraulinen työntötanko: itsenäinen autopilotin ohjaussylinteri, joka on varustettu ylikuormituksen estävällä järjestelmällä ja sisäänrakennetulla kytkimellä (mahdollistaa kitkattoman ohjauksen silloin kun autopilotti on kytketty pois päältä).

 

• Kaksisuuntainen hydraulipumppu: tuottaa hydraulisen työntötangon tarvitseman voiman.

• Hydraulinestesäiliö: syöttää järjestelmän tarvitseman hydraulinesteen.

 Hydraulic Linear Drive 

 

 

space

 

 

Hydraulic  

Raymarinen hydraulipumppu tyyppi 3

 

Työntötangon tilavuus: 350 - 500 cc

Ylikuormasuojauksen rajapaine @ 12V: 80 bar

Huippuvirtausnopeus (ilman kuormaa): 2900 cc/min

Jännite: 12/24 V

 

space

 

Raymarine SPX-30 -kurssitietokone 

SmartPilot X-30 Corepack-paketti sisältää integroidun kääntymisnopeutta mittaavan gyrokompassin vakiona. Gyrokompassi yhdistettynä Raymarinen ainutlaatuisen AST-ohjelmiston (Advanced Steering Technology) algoritmeihin takaa veitsenterävän tarkan kurssinpidon kaikissa meriolosuhteissa. Raymarine SmartPilot X-30 ei myöskään tarvitse peräsinreferenssiä. Raymarine SmartPilot X-30:n monipuoliset liitännät (SeaTalk, SeaTalkNG, NMEA 0183 ja NMEA 2000) mahdollistavat ennennäkemättömän liitettävyyden.

SPX-30 left