Raymarine huolto ja tuki

Kehitys, laatu, luottamus

Raymarinen sitoutuminen ylivertaisen takuun ja teknisen tuen osalta tarjoaa nyt entistä enemmän: Standard Limited Warranty -takuu on mahdollista päivittää laajennettuun Extended Limited Warranty -takuuseen tuotteiden rekisteröinnin kautta - päivitä takuuaika kahdesta vuodesta kolmeen ILMAISEKSI.

Tietyissä maissa ja suurimmalle osalle tuotteista Raymarine tarjoaa rajoitettua Onboard Limited Warranty Service Program -takuuohjelmaa, Warranty Service Program -ohjelmaa sekä Advanced Warranty Replacement -ohjelmaa. Lisätietoja saatte linkistä takuuohjelmien ehdoista tai ottamalla yhteyttä Raymarine-jälleenmyyjään.

Takuukäytäntö

Takuukäytäntö | Raymarine

Takuukäytäntö

Lue Raymarinen maailmanlaajuisen takuun yksityiskohdat

Takuukäytäntö: Dragonfly | Raymarine

Takuukäytäntö: Dragonfly

Lue Raymarinen Dragonfly maailmanlaajuisen takuun yksityiskohdat

Takuun päivitys

Takuun päivitys

Päivitä laitteesi takuuaika 2 vuodesta 3 vuoteen ilman lisäkuluja.

 

Tuotepalautukset

Takuukorjaukset | Raymarine

Takuukorjaukset

Onko laitteesi takuu vielä voimassa? Lue vaihtoehdoista.

Normaalit tuotekorjaukset | Raymarine

Normaalit tuotekorjaukset

Raymarine auttaa sinua korjaamaan tuotteen vaikka takuuaika on kulunut umpeen.