Takuukorjaukset

Product Range 

Tuotteen korjaus Raymarine-takuun puitteissa

 

 

  Product Returns  

 

  FAQ  

Palauta tuote Raymarine-huoltoon 

 

Huollossa olevan tuotteen tilakysely  

 

 

 

Raymarinen Global Limited Warranty -takuun (rajoitettu maailman laajuinen takuu) ehtojen, rajoituksien ja poissulkevien kohtien mukaisesti kaikille RAYMARINE-tuotteille myönnetään kahden (2) vuoden takuu (nk. “Standard Limited Warranty Period”) joka koskee materiaali- ja kokoonpanovikoja. Takuuaika lasketaan alkuperäisen ostajan (Original Customer eli ensiasiakas) ostopäivämäärästä lukien.

 

Edellä mainitun takuuajan aikana ja ensiasiakkaan tapauksessa RAYMARINE man harkintansa mukaan joko korjaa tai korvaa normaalikäytössä vikaantuneet komponentit.

 

Mikäli rajoitettu normaali takuu (Standard Limited Warranty) pätee vikaantuneeseen laitteeseen, RAYMARINE ei veloita asiakkaalta osien, korjaustyön tai vaihtotyön kustannuksia. Takuu ei kuitenkaan kata tuotteen lähetyskuluja RAYMARINE-huoltoon, lähetyskulut jäävät asiakkaan hoidettavaksi.

 

Lue täydelliset takuuehdot 

 

space 

 

Takuuvaihtoehdot

 

Tuotteen tyypistä ja takuukorjausvaatimuksen päivämäärästä riippuen valittavissa on joukko erilaisia takuuvaihtoehtoja. Lisätietoja antaa lähin Raymarine-jälleenmyyjä.