Takuun jälkeiset korjaukset

 

Demo room  

Tuotteen korjaus takuun jälkeen

 

Raymarine products are designed and tested to deliver years of trouble-free performance. In the unlikely event that your Raymarine product should develop a problem and repair services cannot be obtained locally, product repair service may be obtained from the Raymarine Service Team.

 

 Product Returns    FAQ

 Tuotteen lähetys huoltoon 

 

 Huollossa olevan tuotteen tilakysely 

  

 

Kaikki muut huolto- ja korjaustöihin liittyvät kyselyt, kts. yhteystiedot.

 

space

 

Tuotteiden lähetys huoltoon ja muita tietoja

 

Raymarine Service -huolto on auki maanantaista perjantaihin klo 8:30 - 16.00.

 

The EMEA service department will be closed from 16:00pm on 23rd December, 2014 and will not be re-opening again until Monday 5th January, 2015

 

Service Repair Workshop -huoltopalvelu

 

Raymarine UK Limited

Marine House

Cartwright Drive,

Fareham

PO15 5RJ

United Kingdom

 

 

Puh: +44 (0)1329 246 932

Email: emea.service@raymarine.com

 

  • Korjattavaksi lähetettävät tuotteet tulee paketoida alkuperäiseen tai alkuperäistä vastaavaan pakkaukseen.
  • Jos lähetys sisältää monitoiminäytön tai karttaplotterin, ole hyvä ja poista karttakortit ja varmuuskopioi kaikki omat reittipisteet ja reitit ennen kuin lähetät tuotteen korjaukseen.
  • Raymarine suosittelee tuotteen vakuuttamista täydestä arvosta.
  • Raymarine ei vastaa kuljetuksen aikana sattuneista vaurioista tai tuotteen katoamisesta kuljetuksessa huoltopalveluun.

  • Jos kyseessä on takuun alaisen tuotteen palautus huoltoon, tuotteeseen liittyvät tarvittavat dokumentit tulee liittää mukaan lähetykseen. Lisätietoja takuukorjauksia käsittelevällä sivulla.

  • Raymarine antaa korjauksille 180 päivän takuun korjauspäivämäärästä, takuuehdot ovat saatavilla Raymarinen kotisivuilta. Raymarine pidättää oikeuden korjata, korvata laite kunnostetulla vastaavalla laitteella tai tarjota rahojen palautusta Flat Rate hinnaston mukaisesti.

  • Kosmeettiset vauriot eivät kuulu tämän korjauksen piiriin.

  • Laitteet jotka ovat lähetetty Raymarinelle korjattavaksi mutta jotka ovat uponneet, pahoinpideltyjä, kärsineet ylijännitteestä, virjeellisesti asennettuja, tuunattuja tai kärsineet muita vaurioita joita ei voida rinnastaan normaaliin käyttöön ei voida korjata Flat Rate repair hinnaston mukaisesti. Teille ilmoitetaan löydöksistä ja saatte tarjouksen osista ja työstä joka tarvitaan jotta laite saadaan kunnostettua. Mikäli ette halua korjata laitetta se käsitellään taloudellisesti korjaamattomaksi.

  • Laitteet jotka todetaan taloudellisesti korjaamattomaksi (korjaus arvio yli 75% uuden tai vastaavan laitteen hinnasta) ei voida korjata Flat Rate hinnaston mukaisella korjauksella. Raymarine laskuttaa palautusrahdin hinnnan asiakkaalta jos laite halutaan takaisin. Vaihtoehtoisesti voidaan, lähes joka tapauksessa, tarjota uusi korvaava tuote erikoishinnalla. Jos asiakas valitsee uuden korvaavan erikoishinnoitellun tuotteen, Raymarine romuttaa rikkinäisen tuotteen. Uusi tuote toimitetaan sen hetksisiä normaaleja Raymarine toimitus ehtoja noudattaen.

  • Normaali korjaus aika on 10 työpäivää siitä kun Raymarine on saanut korjattavan tuotteen haltuunsa. Saattaa muuttua varaosien saatavuuden mukaan.

 

Raymarine jatkaa, mikäli mahdollista, tuotteiden varaosien valmistamista 5 vuoden ajan tuotteen valmistuksen päättymisajankohdasta lukien ja jatkaa tuotteen korjaustöitä, mikäli varaosia on saatavissa, 10 vuoden ajan tuotteen valmistuksen päättymisajankohdasta lukien.

 

On syytä huomauttaa, että Raymarine ei huoltovarastoi yli 10 vuotta vanhojen tuotteiden varaosia eikä yli 10 vuotta vanhoja tuotteita vastaanoteta Raymarinen Service Repair Workshop -huoltopalveluun.