No fuss, easy to install and robust - the Evolution autopilot combines Raymarine's autopilot expertise, FLIR Systems' R&D, and advanced aerospace guidance technology to create Evolution Ai control algorithms that deliver a new level of accurate autopilot control.
View the full Evolution autopilot specifications
Jokaisen Evolution-järjestelmän ytimenä toimii älykäs EV-anturiydin, joka on 9-akselinen aluksen liikkeitä kaikissa kolmessa ulottuvuudessa mittaava älykäs anturi. Innovatiivinen EV-anturiydin on toteutettu puolijohdeteknologialla ja yhdistetty yhdessä Evolution-autopilottiprosessorin kanssa samaan helposti asennettavissa olevaan koteloon.
Voit asentaa EV-anturiytimen kannen ylä- tai alapuolelle, kestävä kotelo on täysin tiivis (suojausluokka IPX6/IPX7) ja kestää roiskeveden ja veteen upotuksen.
Kestävä ACU (Actuator Control Unit) tarjoaa tarvittavan määrän tehoa autopilotin työyksikköön ja syöttää myös sähköä SeaTalkng -väylään. Valitse ohjausjärjestelmääsi sopiva ACU:
Tuetut työyksiköt |
|
ACU-100 |
Wheel, tiller and 0.5 ltr Hydraulic |
ACU-200 |
Tyypin 1 Raymarinen hydraulinen, lineaarinen tai pyörivä mekaaninen työyksikkö |
ACU-300 |
Solenoidiohjattuihin ohjausjärjestelmiin ja Raymarinen jatkuvatoimisia hydraulipumppuja varten |
ACU-400 |
Tyypin 2 ja 3 Raymarinen hydraulinen, lineaarinen tai pyörivä mekaaninen työyksikkö |
Find out more in the ordering information section
Raymarine-työyksiköillä varustetut EV-1-järjestelmät
EV-1 on suunniteltu mekaanisiin sekä hydraulisiin Evolution-pohjaisiin autopilottijärjestelmiin. SeaTalkng -verkon ansiosta virta- ja dataliitäntä onnistuu yhdellä liittimellä - helppo liitäntä Evolution ACU:hun (Actuator Control Unit), mahdollistaa SeaTalkng - ja NMEA2000-verkkojen laajennuksen.
EV-2 Steer-By-Wire-järjestelmiin
Suunniteltu uusimpiin Steer-by-wire-ohjausjärjestelmiin. EV-2 liitetään suoraan Raymarinen SeaTalkng -väylään ja se sisältää myös dedikoidun CAN-väyläportin joka mahdollistaa suoran liitännän Steer-by-wire-ohjausjärjestelmiin kuten ZF Pod Drive -, Volvo IPS* - ja Teleflex Optimus -järjestelmiin. Yksi CAN-väylä liitäntä EV-2:een eliminoi tarpeen ACU:le, mikä helpottaa asennusta entisestään.
Find out more in the ordering information section or contact your local Raymarine dealer for further assistance.
Hydro-Balance™ Technology is an all new, patent-pending software update that delivers superior autopilot performance on boats with hydraulic steering, and particularly on boats with rudder reference-less steering and outboard motors.
Hydro-Balance™ is now available and any existing Evolution™ autopilot system customers can download the new software, free of charge, from the software download area of the Raymarine website.
p70- ja p70R-autopilottiohjausuyksiköt
Täydennä Evolution-autopilottijärjestelmääsi ja valitse Raymarinen p70- tai p70R-autopilottiohjausyksikkö. p70- ja p70R-ohjausyksiköt on varustettu kirkkailla ja loistavan väripaletin omaavilla värinäytöillä. Molemmat ohjausyksiköt sisältävät intuitiivisen LightHouse-käyttöliittymän.
LightHouse-käyttöliittymä kerää kaikki asetukset ja vaihtoehdot yksinkertaiseen valikkorakenteeseen, joka yhdessä Evolutionin nopean käyttöönottoprosessin avulla mahdollistaa merelle suuntaamisen alta aikayksikön.
Purjeveneisiin erityisesti suunniteltu p70 on varustettu helppokäyttöisillä 1 ja 10 asteen suoramuutospainikkeilla.
p70R on varustettu erityisesti moottorivenekäyttöön soveltuvalla kiertosääimellä. Voit valita valikkovaihtoehtoja ja aktivoida Power Steer -ohjaustilan sekä ohjata manuaalisesti käyttämällä p70R-ohjausyksikön kiertosäädintä.
Autopilot control from Raymarine MFDs
Control your Evolution Autopilot directly from your Raymarine aSeries, cSeries, eSeries or gS Series multifunction display. Note that your multifunction display must be running Raymarine's LightHouse II software and that some autopilot functionality may not be available if your system does not include a dedicated autopilot control head.
Find out more in related products or contact your local Raymarine dealer.