Raymarinen takuun usein kysytyt kysymykset

Raymarinen takuun usein kysytyt kysymykset


Lue takuumme usein kysytyt kysymykset

Kaikkiin usein kysyttyihin kysymyksiin sovelletaan Raymarinen kansainvälisen takuusopimuksen ehtoja

Uusi sopimus, joka astuu voimaan 1. heinäkuuta 2017, korvaa kaikki aiemmat sopimukset ja menettelyt.

Dragonflyn rajoitettu takuu on saatavilla kaikille Raymarine Dragonfly -tuotteille, ja se mahdollistaa korjaukset sertifioidun Raymarine-huoltomyyjän toimesta tai Raymarinen huoltokeskuksessa veloituksetta.

Rajoitettu vakiotakuu on saatavilla kaikille Raymarine-tuotteille, ja se mahdollistaa korjaukset sertifioidun Raymarine-huoltomyyjän toimesta tai Raymarinen huoltokeskuksessa veloituksetta.

Onboard-takuu on kätevä tapa korjauttaa tai vaihdattaa Raymarine-tuote sertifioidulla RAYMARINE-jälleenmyyjällä tarvitsematta ensin irrottaa tuotetta aluksesta ja ilman lisäkustannuksia, tiettyjen rajoitusten puitteissa.

Onboard-takuu koskee useimpia Raymarinen valtuuttamien OEM-veneenvalmistajien tai Raymarine-jälleenmyyjän asentamia ja rekisteröimiä tuotteita.

Onboard-takuu koskee useimpia Raymarinen valtuuttamien OEM-veneenvalmistajien tai Raymarine-jälleenmyyjän asentamia ja rekisteröimiä tuotteita. Dragonfly-tuotteet, langattomat mittarinäytöt ja käsikäyttöiset tuotteet eivät kuulu onboard-takuun piiriin.

Erikseen ostetuilla kunnostetuilla tuotteilla on 2 vuoden takuu. Kunnostetut tuotteet eivät ole oikeutettuja 3 vuoden laajennetun takuupäivitykseen.

Kunnostetut tuotteet eivät voi saada onboard-takuuta.

Mikä tahansa valtuutettu Raymarine OEM -veneenvalmistaja tai sertifioitu Raymarine-jälleenmyyjä.

Kunnostetut tuotteet voidaan palauttaa korjattavaksi Raymarine-jälleenmyyjälle tai Raymarine-huoltokeskukseen.

Käy jälleenmyyjän paikannussovelluksessa nähdäksesi maailmanlaajuisen luettelon sertifioiduista Raymarine-jälleenmyyjistä.

Kyllä, mutta vain rajoitettu vakiotakuu; sillä ei ole onboard-takuuta.

Et, vialliset tuotteet on irrotettava ja lähetettävä sertifioidulle Raymarine-huoltojälleenmyyjälle tai Raymarine-huoltokeskukseen.

Korjaukset voidaan suorittaa aluksella, kun siitä sovitaan etukäteen paikallisen Raymarine-jälleenmyyjän kanssa, jos asiakas maksaa matka- ja kilometrikustannukset alukselle ja takaisin sekä kaikki muut satunnaiset kustannukset. Raymarine kattaa vain tuotteen varsinaisen korjauksen, joka ei saa maksaa enempää kuin se muutoin maksaisi paikallisessa jälleenmyyjän työpajassa.

Ei, kaikilla Dragonfly-tuotteilla on 1 vuoden Dragonflyn rajoitettu takuu ja Raymarine-tuotteilla 2 vuoden rajoitettu vakiotakuu.

Tuotteet tulee rekisteröidä osoitteessa https://customer.flir.com/Login/RYM

Kaikki Raymarine-vakiotuotteet TÄYTYY rekisteröidä verkossa 90 päivän kuluessa veneen ostosta tai toimituksesta, minkä jälkeen niiden takuuaika pidennetään 2 vuodesta 3 vuoteen ilman lisäkustannuksia.

Dragonfly-tuotteet ja kunnostetut tuotteet eivät ole oikeutettuja ilmaiseen ylimääräisen vuoden takuuseen.

Takuu on todistettava ostotodisteella. Laajennettua takuuta varten tarvitset myös kopion takuun rekisteröintiasiakirjasta. Säilytä kopio takuurekisteröinnistä sekä kopio tuotteiden ostotodistuksesta turvallisessa paikassa.

Voit rekisteröidä tuotteesi verkossa osoitteessa https://customer.flir.com/Login/RYM. Tämän jälkeen laaditaan tulostettava pdf-takuurekisteröintiasiakirja, joka sisältää tiedot tuotteista, sarjanumerot ja voimassaolopäivämäärät.

Et, tämä tarjous koskee vain alkuperäistä omistajaa/ostajaa.

Et, laajennettu takuu ei kata kunnostettuja tuotteita.

Sinun on toimitettava kopio takuurekisteröinnistäsi sekä kopio tuotteiden ostotodistuksesta.

Tässä tilanteessa kunnostettu yksikkö saa alkuperäisen yksikön takuun jäljellä olevan takuuajan – vaikka tämä olisi yli 2 vuotta, mitä tavallisesti sovelletaan kunnostettuihin yksiköihin.

Raymarine-takuu ei vaikuta asiakkaan lakisääteisiin oikeuksiin.

Raymarine-takuuta ei voi siirtää, joten se koskee vain alkuperäistä ostajaa.

Et, onboard-takuu on saatavilla vain osto hetkellä, kun valtuutettu Raymarine OEM -veneenvalmistaja tai sertifioitu Raymarine-jälleenmyyjä asentaa laitteen.

Vakiotakuu – ostotodiste, jossa on asiakkaan nimi, tuotenumero, sarjanumero ja päivämäärä.

Laajennettu takuu – ostotodiste, jossa on asiakkaan nimi, tuotenumero, sarjanumero ja päivämäärä, SEKÄ pätevä takuurekisteröinti, jossa on asiakkaan nimi, tuotenumero ja sarjanumero.

RAYMARINEN takuuvaihtopalvelu on saatavilla vain sertifioidun Raymarine-jälleenmyyjän kautta. Etsi paikallinen sertifioitu Raymarine-jälleenmyyjä jälleenmyyjien paikannussovelluksesta ja ota häneen yhteyttä. Takuuvaihto ei ole käytettävissä kaikissa maissa, ja kaikki tuotteet eivät ole oikeutettuja takuun vaihtoon.

Jos tuote on ostettu JA asennettu samalla Raymarinen maantieteellisellä alueella, sillä on onboard-takuu.

Takuun vaihtoyksikkö saa alkuperäisestä ostoksesta jäljellä olevan takuuajan.

Raymarinen rajoitettu vakiotakuu tai onboard-takuu ei kata nostokustannuksia.

Ei, käyttöönotto, asetukset ja merikokeet ovat asentajan / veneen välittäjän / OEM-veneenrakentajan / huoltoedustajan vastuulla, eikä niillä ole onboard-takuuta.

Etsi lähin Raymarine-jälleenmyyjä

Hae Raymarinen maailmanlaajuisesta myynti- ja huoltojälleenmyyjäverkostosta täältä.